نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش دوم)
پنج پرسش اساسی درباره استارتآپها
استارتآپ کسب و کار نوظهوری است که از رشد بالایی برخوردار است.
استارتآپهای درمانگر
استارتآپها شکاف میان تعداد کسانی که به درمان نیاز دارند و امکانات و فضاهای درمانی را پر میکنند.
رابطه مردم و استارتآپها
کارآفرینان میگویند ایجاد ارتباطی موثر که در ذهن مشتری بماند روز به روز سختتر میشود.
قدمزدن استارتآپ در بازارهای خارجی
حضور در کسبوکار برونمرزی ریسک بالایی دارد و بیگدار به آب زدن در این زمینه اشتباه بزرگی است.
دفتر کار، آری یا خیر؟
پنج پرسش اساسی که لازم است پیش از اینکه برای کسبوکارتان دفتری را اجاره کنید، خوب به آنها فکر کنید.
در کار خود بهترین نمونه باشید
ارائه (pitch) در حوزه استارتآپ، یعنی به اشتراک گذاشتن یک داستان با مخاطبانی که میخواهند راه و پیام شما را بدانند.
پای ایده خود بمانید
راه انداختن استارتآپ به طورطبیعی موانعی دارد، اما همیشه راهی برای ماندن بر سر ایدهای که دارید پیدا خواهد شد.
تغییر نام بزرگترین شرکتها
تغییر زمینه کاری، اخراج موسسان، سازماندهی مجدد و حتی تغییر نام، میتوانند بخشی از مسیر زندگی یک استارتآپ باشند.