نوشته های مرتبط: از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان

تماس‌های رضایت‌سنجی، مسئولیت‌پذیری کسب‌وکار شما را نشان می‌دهند

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیون‌دلاری دولت کانادا به سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰/ ۳ دقیقه

دولت کانادا طرح ۴۰۰ میلیون دلاری «کاتالیزور سرمایه‌‌گذاری خطرپذیر» را به‌تازگی آغاز کرد. این طرح با هدف پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خطرپذیر حوزه استارت‌آپ‌ها، اجرایی شده است.

فرایند ثبت سفارش، نقطه طلایی ارتباط با مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

ابزار‌های دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهم‌تر از آن‌، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.

بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیده‌ای است که بی‌توجهی در آن می‌تواند عواقب بدی را برای سازمان به‌همراه بیاورد.

اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۰/ ۲ دقیقه

رضا رحمانی: «شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیانی که در حوزه صنعت طرح‌های نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع می‌شوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانش‌بنیان است.»

نیاز به مجلس و دولت جسور در حمايت اصولی از جریان استارت‌آپی کشور

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۰:۰۰/ ۲۳ دقیقه

سرمایه‌گذاری تخصصی در حوزه استارت‌آپ‌ها یکی از مهمترین نیازهای این بخش به حساب می‌آید و کشور نیازمند عزم ملی و حمایت مسئولان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های نوآورانه و پروژه‌های فناورمحور است.

کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۲ دقیقه

در یک استارت‌آپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارت‌آپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر می‌توان به اهداف شرکت رسید.