نوشته های مرتبط: چگونه با فرهنگ سازمانی یک شرکت جدید، هماهنگ شویم؟
چگونه دردسرهای یک روز کاری بد را برطرف کنیم؟
روزهای بد و سخت کاری، تجربهای است که احتمالا برای هرکسی در شغلش چندینبار اتفاق میافتد. برای برطرف کردن اثرات منفی چنین روزهایی، از نکاتی که در این مطلب آنها را معرفی میکنیم کمک بگیرید.
کار گروهی، سنگ بنای فرهنگ سازمانی موفق
در یک استارتآپ باید فرهنگی حاکم باشد که تاکید بر کار گروهی دارد. همه اعضای یک تیم استارتآپی باید بدانند که تنها با همکاری موثر میتوان به اهداف شرکت رسید.
چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟
بیاحترامی در محیط کار یکی از اصلیترین دلایلی است که کارمندان کار خود را رها میکنند. اگر میخواهید بیشتر مورد احترام واقع شوید، با راهکارهای این مطلب همراه شوید.
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
چگونه بر خستگی در محیط کار غلبه کنیم؟
در این اینفوگرافیک به راهکارهایی میپردازیم که پس از یک شب سخت میتوانند خستگی شما در محیط کار را کاهش دهند.
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟
میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آنها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.