نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

هر فروشگاه اینترنتی، استارت‌آپ نیست

۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۵ دقیقه

هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راه‌اندازی می‌کند، بنیان‌گذار یک استارت‌آپ نیست.

سرمایه‌گذارانی که باید از آنها دوری کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۰۰/ ۹ دقیقه

تأمین سرمایه یکی از مهم‌ترین مراحل شروع کسب‌و‌کار است و انتخاب سرمایه‌گذار نامناسب، می‌تواند یک استارت‌آپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.

خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

یافتن راه‌حل برخی از چالش‌های کسب‌وکارتان، ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.

چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشت‌آور است؟

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۸ دقیقه

بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این‌ حال ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.

آشنایی با مسائل حقوقی، گره‌گشای فعالیت استارت‌آپ‌ها است

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۳۰/ ۵ دقیقه

محمدرضا نصراللهی: آشنایی با قوانین حقوقی تجارت الکترونیک و کمک گرفتن از افراد متخصص و آگاه در این زمینه، کلید موفقیت استارت‌آپ‌ها است.

برای شروع کسب‌وکار هرگز دیر نیست

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۰/ ۴ دقیقه

به گفته کارشناسان، متوسط سن بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های موفق، ۴۰ سال است. این موضوع درستی تحقیقاتی را نشان می‌دهد که تاکید دارند پیشرفت‌ خلاقانه ربطی به سن‌وسال ندارد.

یک دست صدا ندارد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵/ ۸ دقیقه

کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.