نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟
حمايت از استارتآپها با بهروز رسانی قوانين
محمد کاظمی: با احیای حقوق استارتآپها، محدودیتهای سلیقهای در مسیر آنها را برطرف کنیم.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
تکشاخهای سیلیکونولی، بیش از حد ارزشگذاری شدهاند
محققان دانشگاه استنفورد به این نتیجه رسیدهاند که تکشاخهای آمریکا، حدود ۵۱ درصد بیش از ارزش واقعی خود قیمتگذاری میشوند.
استارتآپ دوچرخه الکتریکی چگونه به موفقیت رسید؟
استارتآپ ژئو اوربیتال، یکی از موفقترین کمپینهای جذب سرمایه از طریق مشارکت مردمی در وبسایت کیکاستارتر بوده است.
راهاندازی استارتآپ ۱۱۰ میلیون دلاری تولید شامپو
استارتآپ فانکشنآوبیوتی، به شما این امکان را میدهد که بر اساس نوع موهای خود، شامپو و نرمکننده سفارشی تحویل بگیرید.
تاثیر اینفوگرافیک در بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
در اینفوگرافیکی که در ادامه میآید، به تاثیر اینفوگرافیک در انتقال اطلاعات و همچنین بازاریابی در رسانههای اجتماعی میپردازیم.