نوشته های مرتبط: پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسبوکار استارتآپها حسابی داغ است.
روابط عمومی ضعیف، قاتل کسبوکارهای نوپا
اگر کسی استارتآپ شما را نشناسد، بهترین ایدههای کسبوکار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.
چگونه سرمایه شروع استارتآپ را تامین کنیم؟
یک ایده استارتآپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مسالهمحور باشد، برای توسعه و راهاندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایدههای مختلف متفاوت است.
۳ استراتژی مالی که کسبوکارها را از شکست نجات میدهند
برای پیشگیری از شکست کسبوکار، لازم است استارتآپها میان جریانهای مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.
استارتآپها، تنها راهکار مهار نرخ بیکاری ایران
فاصلهگرفتن از درآمد نفتی و استقبال از تکنولوژی و ابداع، نیازمند اعتماد به شرکتهای داخلی، تغییر و تعدیل برخی قوانین، دسترسی راحتتر به اینترنت و تغییر نگرش جامعه است.
۳۰ نکته برای شروع طوفانی یک استارتآپ
میخواهید کسبوکار نوپایی با حداکثر کارایی راهاندازی کنید؟ این ۳۰ نکته میتوانند موفقیت شما را در این مسیر تضمین کنند.
بررسی موشكافانه فيلترينگ استارتآپهای حوزه فینتک
جمعه ۱۶ تیر ماه در یک اتفاق نادر وبسایت چند استارتآپ فینتکی حوزه پرداخت فیلتر شدند. اما نظر کارشناسان درباره این موج فیلترینگ استارتآپی چیست؟