نوشته های مرتبط: سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، ایدههای استارتآپی نخبگان را به ثمر برسانیم
قاسم انصاری رنانی: «فرایند ایده به محصول استارتآپها زمانی به موفقیت خواهد رسید که نهادهای مرتبط، با حمایت سرمایهای از صندوقهای سرمایهگذاری جسورانه، در به ثمرنشاندن کسبوکارهای نوپا سهیم شوند.»
نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارتآپی ایران و انتظارات پیش رو
اکوسیستم استارتآپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارتآپهای ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟
هر کارآفرین، به اندازه سه کارمند کار میکند!
کارآفرینان تاثیر فوقالعاده زیادی روی جامعه دارند. این افراد به اندازه سه کارمند کار میکنند و زندگی بسیاری از افراد از جمله کارمندانشان را تحت تاثیر قرار میدهند.
حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها کافی نیست
مسعود گلشیرازی: «حجم سرمایهگذاری تخصصی در حوزه استارتآپها بسیار کم است و لازم است سرمایهها بیشتر به سمت صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر بروند.»
چگونه به یک ایده استارتآپی موفق برسیم؟
سرمایهگذارها معمولا بهدنبال کارآفرینهایی میگردند که نسبت به ایدههایشان اشتیاق داشته باشند؛ اما چگونه میتوان به ایدهای رسید که موفق باشد و شور و اشتیاق ایجاد کند؟
برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی میکنند؟
مطمئنا نمیتوان استارتآپهای تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما میتوان از نکاتی که آنها برای بازاریابی برند استفاده میکنند درسهای ارزشمند گرفت.
از فصل برداشت تا خرید آنی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.