نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ماجرای رابین‌هود در بازار سهام

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ رابین‌هود در ابتدای کار سود بسیار کمی به‌دست ‌آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایه‌گذاران خطرپذیر را جلب کند.

مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث می‌شوند کارمندان‌شان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی می‌کنیم.

نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه میان کار جانبی و شغل تمام‌وقت خود توازن برقرار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۰/ ۱۴ دقیقه

داشتن یک کار جانبی می‌تواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و هدف‌گذاری مناسب است.