نوشته های مرتبط: نگاهی بر فرایندهای آنالیز اطلاعات در برندینگ
ظرفیتهای استارتآپی در ایران
علاوه بر توانایی حل مشکلات و چالشها و برخورداری از مزایای خاص، استارتآپهای ایرانی پتانسیلهای خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.
ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ماجرای رابینهود در بازار سهام
استارتآپ رابینهود در ابتدای کار سود بسیار کمی بهدست آورده بود و در مرز نابودی قرار داشت، اما با موفقیت توانست اعتماد سرمایهگذاران خطرپذیر را جلب کند.
مدیرانی که کابوس کارمندان خود هستند
در این مطلب چهار نمونه از مدیرانی که باعث میشوند کارمندانشان حتی بعد از اتمام ساعات کاری ناراحت و مضطرب باشند را به شما معرفی میکنیم.
نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه میان کار جانبی و شغل تماموقت خود توازن برقرار کنیم؟
داشتن یک کار جانبی میتواند باعث افزایش درآمد و پیشرفت شخصی شود؛ اما موفقیت در شغل جانبی نیازمند برنامهریزی منسجم و هدفگذاری مناسب است.