نوشته های مرتبط: نبود قانونی مدون در حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی، یک چالش در این زمینه است
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
ایجاد بازار منطقه ای ۱.۵ میلیاردنفری در حوزه ICT با مشارکت ۵ کشور
وزیر ارتباطات خواستار ایجاد بازار منطقه ای ۱.۵ میلیارد نفری در حوزه اینترنت و ارتباطات با همکاری مشترک ایران، روسیه، ترکیه، آذربایجان و هند، شد.
بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان ارزش داریم
به نقل از دیجیاتو، هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان که شرکت مادر استارتآپهایی همچون نتبرگ، چیلیوری، تیک8، سرمیز و دکتر دکتر است، برای اولین بار و پس از ۷ سال از زمان تاسیس، از طریق صندوق سرمایهگذاری جسورانه آرمانی جذب سرمایه کرده است.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
توجه ویژه رئیس جمهور به استارتآپها
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نگاه مثبت رئیس جمهوری به استارتآپها از تلاش برای نشستی مشترک با فعالان این حوزه خبر داد.
حمایت از توانمندیهای داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟
در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیتهای داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.
چرا از دیجیکالاها و کافهبازارها حمایت کنیم؟
کارآفرینان برجسته و شرکتهای استارتآپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارتآپی کشور را به سرمنزل مقصود میرسانند.
۱۰ نمونه از خلاقانهترین شکایات مشتریان از شرکتهای معروف دنیا
در این مطلب، به شرح ۱۰ مورد از عجیبترین و جالبترین روشهای انتقاد مشتریان از شرکتها، میپردازیم.