نوشته های مرتبط: نگاهی بر بازاریابی هدفمند و لحن برند

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.

چگونه اعتبار برند خود را تثبیت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۵/ ۶ دقیقه

موفقیت برند شما، به ارزش‌هایی که در جامعه ایجاد کرده‌اید وابسته است.

داستان کالیفرنیا و اعتباری که برای برندهایش رقم زد

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

۳۰ سال پیش اگر می‌گفتید که منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار است روزی محوریت طراحی جهان را در دست گیرد، با لبخند تمسخرآمیزی مواجه می‌شدید، اما امروز، بی‌شک چنین شده است.

هشتگ‌ها، سکوهای پرتاب در شبکه‌های اجتماعی

۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

استفاده بهینه از هشتگ‌ها می‌تواند در مدتی کوتاه، شهرت برند شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

استارت‌آپ‌ها، مسیری به‌سوی اقتصاد شایسته ایرانی

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۵/ ۱۷ دقیقه

چرا امروزه در کشورمان به استارت‌آپ‌ها نیاز داریم و ایفای نقش‌ کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟