نوشته های مرتبط: جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
استارتآپ خود را چابک کنید
ساختارهای پیچیده، مدلهای قدیمی کسبوکار و تصمیمگیریهای دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارتآپ شما را پایین میآورند.
تاثیر رفتار کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.
نقش باور و عناصر بنیادین در برندینگ استارتآپها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با سیستم کارت امتیازی، برندینگ خود را مدیریت کنید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ چالش بزرگ در مسیر کارآفرینی
جلوگیری از ورشکستگی و به موفقیت رساندن یک کسبوکار، تنها بخشی از سختیهای کارآفرینی است. مشکلات دیگری نیز وجود دارند که ادامه مسیر را سخت میکنند.
همهچیز درباره کراودفاندینگ
کراودفاندینگ نهتنها روشی برای افزایش سرمایه کسبوکارهای جدید است، بلکه با معرفی گسترده ایده تولیدی در بازار، احتمال رشد استارتآپ را در بلندمدت افزایش میدهد.