نوشته های مرتبط: جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

کسب‌وکارهای نوپا چگونه می‌توانند مالکیت فکری ایده‌های خود را حفظ کنند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۳/ ۱۰ دقیقه

زمانی‌که خانه یا خودرویی را می‌خرید، به راحتی می‌توانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایده‌ای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا می‌توانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟

چینی‌ها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آورده‌اند؟

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکت‌های چینی این موضوع را به خوبی می‌دانند.

با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسب‌وکار و علوم شناختی را به هم پیوند می‌زند.

سنتی‌ها غفلت کنند از بین می‌روند

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۵۸/ ۷ دقیقه

«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶/ ۴ دقیقه

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» هم‌زمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.

سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۶/ ۳ دقیقه

شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسب‌وکار اینترنتی در کشور

رونق استارت‌آپ‌ها با آموزش صحیح افراد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۳/ ۹ دقیقه

استارت‌آپ کسب‌و‌کاری است که بخش عمده‌ای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب‌و‌کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارت‌آپ نیست، ولی همه استارت‌آپ‌ها به‌طرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوری‌های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.