نوشته های مرتبط: جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
در کار خود بهترین نمونه باشید
ارائه (pitch) در حوزه استارتآپ، یعنی به اشتراک گذاشتن یک داستان با مخاطبانی که میخواهند راه و پیام شما را بدانند.
پای ایده خود بمانید
راه انداختن استارتآپ به طورطبیعی موانعی دارد، اما همیشه راهی برای ماندن بر سر ایدهای که دارید پیدا خواهد شد.
تغییر نام بزرگترین شرکتها
تغییر زمینه کاری، اخراج موسسان، سازماندهی مجدد و حتی تغییر نام، میتوانند بخشی از مسیر زندگی یک استارتآپ باشند.
بازگشت قهرمان
پس از سالها حدس و گمان، نوکیا بالاخره به بازی گوشیهای هوشمند برگشت.
استارتآپ چیست؟
اینروزها بحث درباره استارتآپها در کشور داغ شده است، اما استارتآپها چه نوع کسبوکاری هستند؟
حمایت از کسبوکارهای داخلی
گروهی از سرمایهگذاران اماراتی و عربستانی، قصد دارند بزرگترین فروشگاه آنلاین خاورمیانه را راهاندازی کنند و اینجاست که داستان حمایت از کسبوکارهای داخلی ایران اهمیت پیدا میکند.
نبرد غولهای استارتآپی
رقابت سال گذشته استارتآپهای بزرگ، نتایج و نکات بسیار مهمی برای اهالی این حوزه به جا گذاشت که در سال 2017 به کار خواهند آمد.
۲۲ روش برای خلاق بودن
راه هایی برای پروش ایده و خلاق بودن