نوشته های مرتبط: جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
فاکتور اصلی یک استارتآپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.
استارتآپ در یک شرکت سنتی
استارتآپ کیوریسیتی از دل یک شرکت سنتی راهاندازی شد و در مسیر رشد است.
راهاندازی استارتآپ در کمتر از یک هفته
راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتوان سرعت موفقیت در استارتآپ را به حداکثر رساند.
کاهش رتبه کسبوکار ایران در سطح جهانی
گزارش بانک جهانی از بررسی وضعیت شاخص «کسبوکار» نشان میدهد، ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا در سال ۲۰۱۷، در جایگاه ۱۲۰ قرار دارد.
چرا ایربیانبی ساختارشکن است، اما اوبر نه؟
برخی از اختراعات، ساختار استفاده از یک ابزار را تغییر میدهند، در حالیکه بعضی دیگر در همان سیر خطی، تنها تغییراتی بهوجود میآورند و استفاده کاربر را اندکی راحتتر میکنند.
آیا شروع هر کسبوکاری، کارآفرینی است؟
صاحب ايده بودن با كارآفريني تفاوت دارد. اين دو مفهوم بايد به درستي تعريف شوند.