نوشته های مرتبط: فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
از آموزش زبانهای مختلف تا هوشمندسازی گلخانهها
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
مالزی، اولین بستر دیجیتال حمایت از اقتصاد و استارتآپهای اسلامی را راهاندازی میکند
مالزی بهعنوان مالک بزرگترین اقتصاد اسلامی دنیا، در ماه مارس سال آینده میلادی از بستر دیجیتالی رونمایی خواهد کرد که هدف آن حمایت از چارچوبهای اقتصادی و استارتآپهای اسلامی است.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
با حمایت سرمایهای از ویسیها، از قافله تکنولوژی دنیا عقب نخواهیم ماند
محمد حسین برخوردار: «دولت باید به ویسیها توجه ویژه داشته باشد و با حمایت سرمایهای از این شرکتها، انگیزه لازم برای ایجاد ارزش افزوده و نوآوری از طریق پشتیبانی از استارتآپها را به آنها بدهد. در غیر این صورت، تعداد استارتآپهای فناورمحور روز به روز کاهش یافته و از قافله تکنولوژی دنیا عقب خواهیم ماند.»
روابط عمومی؛ راز موفقیت استارتآپهای بزرگ
روابط عمومی در هر استارتآپ نقشهای منحصر به فردی را ایفا میکند. بزرگترین نقش روابط عمومی در استارتآپها برندینگ و افزایش شهرت است.