نوشته های مرتبط: الفبای موفقیت استارتآپی به زبان مادری
کارگاههای روز اول دیجیکالا در الکامپ برگزار شد
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات دلایل شکست استارتآپها، یک روایت معتبر از روابط عمومی دیجیکالا، خصوصیات مدیرمحصول، ۱۰ دلیل برای بازاریابی عملکرد، مقابله با ترس از شکست با روش هکتان، اهمیت نظارت بر عملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک روز پنجشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.
از انتقال تجربه تا ارتباط مستقیم با مشتریان
نمایشگاه الکامپ امسال برای اولین بار شاهد حضور بزرگترین شرکت حوزه تجارت الکترونیکی ایران خواهد بود. دیجیکالا تصمیم دارد در الکامپ بیست و پنجم با همه اعضای گروه خود در این نمایشگاه حاضر شود و ارتباط کاملی را با مخاطبان خود برقرار کند.
دیجیکالا در الکامپ بهترین تجربیاتش را به اشتراک میگذارد
در دیجیکالا چه میگذرد؟ گروهی از مدیران و کارشناسان این شرکت استارتاپی در نمایشگاه الکامپ در پاسخ به این سوال، از مهمترین تجربیات خود میگویند.
بازدید معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور از مرکز پردازش دیجیکالا
جاویدنیا، معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور در این بازدید گفت: اهمیت کسبوکارهای فضای مجازی بیشتر از صنعت نفت است
مرکز نوآوری و فناوری گروه دیجیکالا (Digikala Next) افتتاح شد
بعدازظهر روز گذشته، مرکز نوآوری دیجیکالا یا همان دیجیکالا نکست در سوله شماره چهار کارخانه نوآوری آزادی با حضور سرمایهگذاران، اعضای دیجیکالا، مدیران دولتی و استارتاپها و اصحاب رسانه افتتاح شد.
اطلاعیه دیجیکالا درباره فروش گوشیهای تلفن همراه با قیمت مصوب
برای توزیع عادلانه گوشیهایی وارداتی اخیر، دیجیکالا سازوکار ویژهای طراحی کرده است. اطلاعیه دیجیکالا در این زمینه را بخوانید: