نوشته های مرتبط: باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
۶ عادت طلایی برای شروع یک روز موفق کاری
از دست دادن ساعتهای کلیدی صبح، از بهرهوری شما میکاهد. در این مطلب از ۶ عادتی صحبت میکنیم که معجزه صبح را به شما نشان خواهند داد.
به کیفیت خواب خود اهمیت دهید
کارآفرینانی که زیاد کار میکنند و کمخواب هستند، سلامتی خود را به خطر میاندازند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
راز راهبری موفق مدیرعامل مایکروسافت چیست؟
ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، کلید موفقیت خود در این شرکت و کلید موفقیت هر مدیری را ویژگی منحصربهفردی میداند که این روزها اهمیت بسیاری دارد.