نوشته های مرتبط: کارگاه کاربردی اصول سئو و بهینهسازی سایت
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
پنج راه آسان و ارزان برای چندبرابر کردن تعداد مشتریان
چگونه میتوان تعداد مشتریها را چندین برابر کرد و کسبوکار را رونق بخشید؟ در این مطلب خواهیم خواند.
چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟
همایش تخصصی «مدیریت، بازاریابی و اجرای رویداد» در تاریخ ۲۰ مهرماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور فعالان و علاقهمندان این حوزه برگزار شد که در ادامه به شرح آن میپردازیم.
کدام مدل بازاریابی را به کار گیریم؟
بازاریابها باید بتوانند روابط خوبی با دیگران بر قرار کنند؛ این بخش مهمی از کار آنها است.
برگزاری رویداد «چالش نوآوری معدن و صنایع وابسته»
رویداد نوآوری معدن و صنایع معدنی، چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری توسط شتابدهنده «پرش» و با همکاری شتابدهنده «شهاب» برگزار خواهد شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.