نوشته های مرتبط: آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
میزان موفقیت و شکست استارتآپها
با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
۶ میانبر کشنده برای استارتآپ
عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسبوکار را به نابودی میکشاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
فاکتور اصلی یک استارتآپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.
استارتآپ در یک شرکت سنتی
استارتآپ کیوریسیتی از دل یک شرکت سنتی راهاندازی شد و در مسیر رشد است.
راهاندازی استارتآپ در کمتر از یک هفته
راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتوان سرعت موفقیت در استارتآپ را به حداکثر رساند.