نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟
گفتوگو با بنیانگذار شرکت لاکی آیرون فیش
گاروین آرمسترانگ: تلاش برای تغییر اثرات جبران ناپذیر کمبود آهن، به هزاران نفر کمک کرده است.
عبور استارتآپ اشتراک دوچرخه از مرز ۲ میلیارد
تیم اُفو با این همه ارزش، همچنان روی کارش متمرکز است.
تغییرات رفتاری به موازات رشد کسبوکار
توجه به فرهنگ کار تیمی را باید از روزهای اولیه جدی گرفت.
۳۰ چالش دوست داشتنی کارآفرینان موفق
همیشه موقعیتهای دشوار پیش میآید و نگاههای متفاوتی به هر وضعیت وجود دارد.
استارتآپی برای کمک به استارتآپها
کسبوکار این زوج این است که به دیگران برای راهاندازی کسبوکار کمک کنند.
کارآفرینی با کمک تجمیع استارتآپها
کارآفرین دانش بنیان گفت: استارتآپها و کارآفرینان صنعت IT به جای نگرش «ارتش یک نفره» باید کسبوکارهای خود را در شبکه ارتباطی بین متخصصین تعریف کنند.
۳۰ چالش دوست داشتنی کارآفرینان موفق
همیشه موقعیتهای دشوار پیش میآید و نگاههای متفاوتی به هر وضعیت وجود دارد.
رقبای منطقهای استارتآپهای ایرانی را بشناسید
استارتآپها باید خود را فراتر از مرزهای کشور تصور کنند تا بتوانند ضمن برنامهریزی، مطابق با استانداردهای جهانی، خدماتی بهتر ارائه دهند.