نوشته های مرتبط: چگونه سهم برند در بازار هدف را افزایش دهیم؟

تفکیک حقوقی بستر از محتوا ضروری است

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۷ دقیقه

جهانگرد: «از نظر قانونی باید طوری باشد که بستر از محتوا بر‌اساس قانون تفکیک شود؛»

سنگ بزرگ در کارآفرینی، نشانه نزدن نیست!

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینی یعنی چند سالی از عمرت را طوری زندگی کن که اکثر آدم‌‌ها زندگی نمی‌کنند، آن‌وقت می‌توانی بقیه عمرت را طوری زندگی کنی که اکثر آدم‌‌ها نمی‌توانند.

۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا

۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برخی از کارآفرینان، مشاوره‌های‌ بازاریابی را غیرضروری می‌دانند، در حالیکه اگر مشاوره‌های سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسب‌وکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار می‌گیرد.

استارت‌آپ‌ها، مسیری به‌سوی اقتصاد شایسته ایرانی

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۶:۱۵/ ۱۷ دقیقه

چرا امروزه در کشورمان به استارت‌آپ‌ها نیاز داریم و ایفای نقش‌ کلیدی آنها در رشد اقتصاد کشور چگونه است؟

منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته‌ نجات استارت‌آپ‌ها؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارت‌آپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی می‌پردازیم.

به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

راه‌اندازی بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسب‌وکار شما دارند.

باور به شکست ۹۰ درصد از استارت‌آپ‌ها، چقدر حقیقت دارد؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

اکثر استارت‌آپی‌ها می‌گویند ۹۰ درصد از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند، اما نتیجه پژوهش‌ها حاکی از حقیقتی دیگر است.

بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها حسابی داغ است.