نوشته های مرتبط: پنج راهکار سودمند برای بهبود شیوه واکنش مدیران
چگونه ارتباطی اثرگذار برقرار کنیم؟
برقراری ارتباط، یکی از مهارتهای ضروری زندگی همه افراد است؛ اما این مهارت برای راهبران و مدیران مجموعههای بزرگ اهمیت و پیچیدگی بیشتری دارد.
استارتآپهایی برای خواب بهتر، غذای سالمتر و حملونقل هوشمندانهتر
در این مطلب به معرفی استارتآپهایی میپردازیم که سلامت زندگی روزانه شما را تضمین میکنند.
رمز موفقیت جلسات کاری ایلان ماسک
ایلان ماسک از جمله افرادی است که تابهحال جلسه ضعیف و غیر کارآمد برگزار نکرده است. او برای برگزاری جلسات نیز از شیوه کاری موفق خود استفاده میکند.
چگونه بر ترسهای خود در محیط کار غلبه کنیم؟
در دنیای کسبوکار، اغلب ترسها نوعی حس ناامنی را در افراد به وجود میآورند که به بازدهی فعالیت آنها آسیب میزند.
سرمایهگذاری میلیاردی دولت استرالیا برای پایان دادن به «خشکسالی دادهها»
در حالی که به نظر میرسد کیفیت پوشش تلفن همراه در استرالیا در حال پیشرفت است؛ اما پوشش اینترنت پایه همچنان وضعیت مناسبی ندارد.
کمبود مهارتهای ارتباطی، مشکلی رایج در میان مدیران است
نتیجه یک نظرسنجی از هزار کارمند، نشان میدهد که اکثر مدیران در مهارتهای ارتباطی ضعف دارند و نمیتوانند منظور خود را بهخوبی منتقل کنند.
دفترکاری که همراه شماست
«دفترکار همراه»، زیرساختی حرفهای برای کسبوکار شما در تهران فراهم میکند و شما را از داشتن یک دفتر کار پرهزینه بینیاز میسازد.