نوشته های مرتبط: نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
آشنایی با مفاهیم خردهفروشی و ارزیابی بازگشت سرمایه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
ایران و استارتآپهای فضایی
با توجه به فضای کسبوکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسبوکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
اصول و قواعد بازاریابی آنلاین
کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است