نوشته های مرتبط: نقش روابط عمومی در برقراری ارتباط موفق با مشتریان و برندینگ

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.

اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توهم آینده روشن، استارت‌آپ‌ها را از هدف اصلی خود دور می‌کنند.

ترس؛ شما را از مسیر کسب‌وکارتان دور می‌کند

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

ترس و محافظه‌کاری تاثیرات مخربی بر تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

برای اینکه تجربه‌ای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کار‌هایی باید انجام دهیم؟

استارت‌آپ؛ صفرکیلومتر (قسمت نهم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

در استارت‌آپ صفرکیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

کارهایی که باید هر روز قبل از ساعت هشت صبح انجام دهید (قسمت دوم)

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۰/ ۷ دقیقه

همه ما باید سعی کنیم در زندگی‌های شلوغ امروزی، زمانی را برای رشد و پیشرفت در نظر بگیریم.