نوشته های مرتبط: پکیج مدیریت حرفهای کسبوکار (بخش اول)
تشخیص توصیههای نادرست در اداره کسبوکار
برای زمین نخوردن کسبوکارتان بد نیست که راهنماییهای اشتباه را تشخیص دهید.
سونامی پرکاری بر کارمندان
وقتی کار شما به یکباره زیاد میشود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواستها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟
کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشمپوشی نمیکنند
یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسبوکار
شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری
تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسبوکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد میکند، هزینهها را میکاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا میدهد.
اشتباهات رایج در کسبوکار را بشناسیم
توهم آینده روشن، استارتآپها را از هدف اصلی خود دور میکنند.
ترس؛ شما را از مسیر کسبوکارتان دور میکند
ترس و محافظهکاری تاثیرات مخربی بر تصمیمگیریهای اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.
چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟
برای اینکه تجربهای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کارهایی باید انجام دهیم؟
برنامهریزی؛ شرط موفقیت در کسبوکار
برنامهریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسبوکاری است.