نوشته های مرتبط: پکیج مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار (بخش اول)

تشخیص توصیه‌های نادرست در اداره کسب‌و‌کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰/ ۷ دقیقه

برای زمین نخوردن کسب‌وکارتان بد نیست که راهنمایی‌های اشتباه را تشخیص دهید.

سونامی پرکاری بر کارمندان

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

وقتی کار شما به یک‌باره زیاد می‌شود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواست‌ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.

اشتباهات رایج در کسب‌و‌کار را بشناسیم

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

توهم آینده روشن، استارت‌آپ‌ها را از هدف اصلی خود دور می‌کنند.

ترس؛ شما را از مسیر کسب‌وکارتان دور می‌کند

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۰۰/ ۹ دقیقه

ترس و محافظه‌کاری تاثیرات مخربی بر تصمیم‌گیری‌های اساسی زندگی شخصی و کاری شما خواهند داشت.

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟

۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

برای اینکه تجربه‌ای خوب برای مشتریان خود ایجاد کنیم، چه کار‌هایی باید انجام دهیم؟

برنامه‌ریزی؛ شرط موفقیت در کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

برنامه‌ریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسب‌وکاری است.