نوشته های مرتبط: چرا خرید اینترنتی پوشاک در ایران، رونق چندانی ندارد؟
استارتآپی که شیوه خرید خانه را متحول کرد
استارتآپ «ترنزکتلی» با حوزه فعالیت املاک و مستغلات، در حال تلاش برای ایجاد تحولی بزرگ و مشتریپسند در خرید خانه است.
ابزارهای دریافت بازخورد از مشتریان چیست؟
هر سازمانی برای دریافت بازخورد از مشتریانش نیاز به صرف هزینه و وقت دارد و مهمتر از آن، استراتژی خاصی را باید به کار گیرد.
کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزشدیده ارائه میدهد.
چگونه از کسبوکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟
کسب درآمد بیشتر، دغدغه بسیاری از ما است. به لطف اینترنت و فضای مجازی، راههایی وجود دارند که میتوانید از آنها در کنار شغل اصلیتان برای کسب درآمد اضافه کمک بگیرید.
مرز میان بازاریابی و فروش چیست؟
فروش بخشی از بازاریابی است و بهشدت با آن در هم آمیخته است؛ بهطوری که برای بسیاری از افراد تشخیص تفاوتهای آنها کار دشواری است.
بررسی مدل کسبوکار شرکت کریگزلیست
بررسی مدلهای کسبوکار موجود به شما دید خوبی از شرکتهای بزرگ میدهد و با الگوبرداری صحیح و هوشمندانه از آنها میتوانید کسبوکار خود را در مسیر درستی قرار دهید.
استارتآپی متفاوت در زمینه خدمات خانگی
استارتآپ خدمات خانگی کلین پلتفرمی طراحی کرده است که تمام خدمات خانگی در آن جای گرفتهاند.
اژدهای شرق، به دنبال فتح قلههای تریلیوندلاری تجارت الکترونیک
پیشبینی میشود تا سال ۲۰۲۰، بازار تجارت الکترونیک چین ارزشی بیش از ۱.۷ تریلیوندلار پیدا کند و شرکتهایی مانند علیبابا نقشی اساسی در این پیشرفت دارند.