نوشته های مرتبط: نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

مرز میان بازاریابی و تبلیغات چیست؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۱۲ دقیقه

شناخت تفاوت‌های میان بازاریابی و تبلیغات تجاری، به شما کمک می‌کند تا از اهمیت و نقش هر یک از آنها در معرفی محصولتان به بازار آگاه شوید.

نام‌گذاری منحصربه‌فرد استارت‌آپ، منجر به جذب سرمایه می‌شود

۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارت‌آپ می‌تواند به طور جدی روی نظر سرمایه‌گذاران تاثیر بگذارد.

کارگروهی، کلید موفقیت ایده‌ها

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۷:۲۰/ ۵ دقیقه

عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برنده‌شدن ایده‌ها است.

خیزش استارت‌آپی البرزی‌ها در الکامپ ۲۰۱۷

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۱۸ دقیقه

در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکام‌استارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسب‌و‌کارهای البرز خودنمایی می‌کرد. غرفه‌ای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارت‌آپ‌های جوانان ایده‌پرداز کرجی بود.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

۹ استراتژی بازاریابی که از هزینه کم آنها شگفت‌زده می‌شوید

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

بسیاری از کارآفرینان به دلیل نداشتن سرمایه کافی، از بحث بازاریابی چشم‌پوشی می‌کنند، در حالیکه همه استراتژی‌های بازاریابی نیاز به هزینه هنگفت ندارند.

موفقیت فردی در یک جمله‌ ساده و قدرتمند

۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

از زبان تیم کوک، مدیر عامل اپل: کاری را که عاشق آن هستید انجام دهید، قلب خود را روی آن کار بگذارید و بعد، تنها لذت ببرید.