نوشته های مرتبط: نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخشبندی روانشناختی بازار و هرم برند
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
ایران و استارتآپهای فضایی
با توجه به فضای کسبوکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسبوکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايهگذاری
سرمايهگذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهوارهها و گردشگري کهکشاني است.
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
چگونه بازخورد بازاریابی کسبوکار را بسنجیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.