نوشته های مرتبط: نگاهی بر نمونه اولیه کالا، بخش‌بندی روان‌شناختی بازار و هرم برند

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۰۰/ ۵ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۰۰/ ۸ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

ایران و استارت‌آپ‌های فضایی

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۸:۰۰/ ۸ دقیقه

با توجه به فضای کسب‌وکاری ایجادشده در کشور، شرایط برای پیشبرد هرچه بیشتر کاربردهای فناوری فضایی در زندگی مردم و توسعه کسب‌وکارهای این حوزه کاملا فراهم شده است.

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۰/ ۷ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

فضا؛ آخرين خط مقدم سرمايه‌گذاری

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۳/ ۵ دقیقه

سرمايه‌گذاري آينده روي متخصصان فضايي، ماهواره‌ها و گردشگري کهکشاني است.

چگونه برای ایده‌ تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

افرادی زیادی هستند که ایده‌های تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آن‌ها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راه‌های جذب سرمایه، تهیه طرح کسب‌وکار و ارائه آن به سرمایه‌گذار است

چگونه بازخورد بازاریابی کسب‌وکار را بسنجیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.