نوشته های مرتبط: مرز میان تبلیغات و بازاریابی چیست؟
استارتآپها مسیر جدید اقتصاد ایران
مشکلات ریز و درشت در جوامع مختلف بهویژه در حوزه اقتصاد سبب شد تا مفهومی جدید در ایجاد یک کسبوکار به وجود آید. این مفهوم استارتآپ نامدارد.
انعطاف پذیری؛ راز بقای استارتآپها
هر کسب وکاری نیاز به تغییر دارد؛ کسبوکار شما با یک استراتژی ثابت به شکست محکوم میشود.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟(قسمت سوم)
آغاز کارآفرینی و موفقیت در این مسیر دشوار، نیازمند گذراندن مراحلی ضروری است که در این مطلب با آنها آشنا میشوید.
چگونه مسیر کارآفرینی را آغاز کنیم؟ (قسمت دوم)
تقسیمبندی بازار یک امر مهم در زمینه شروع هر کسبوکاری است.
نکاتی که باید قبل از کارآفرین شدن بدانید
کارآفرینان با چالشهای زیادی روبهرو هستند؛ پیش از گام نهادن در این مسیر مطالعه و تحقیق کنید.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نكاتي که باید قبل از کارآفرین شدن بدانید
کارآفرینان با چالشهای زیادی روبهرو هستند؛ پیش از گام نهادن در این مسیر مطالعه و تحقیق کنید.
در نخستین انتخابات اتحادیه کسبوکارهای مجازی چه گذشت؟
روز دوشنبه، سیام مرداد ماه، پس از بحثهای فراوان، انتخابات نخستین دوره اتحادیه کسبوکارهای مجازی در اتاق اصناف ایران برگزار شد.