نوشته های مرتبط: نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ

میزان موفقیت و شکست استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.

همه حامیان استارت‌آپی

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۰/ ۱۷ دقیقه

استارت‌آپ‌ها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.

۶ میان‌بر کشنده برای استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

عجول بودن و تصمیمات ناآگاهانه با هدف سود بیشتر، کسب‌وکار را به نابودی می‌کشاند.

ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمی‌کند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان می‌دهد.

استارت‌آپ‌ها مسیر جدیدی برای سرمایه‌گذاری

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۰/ ۱۲ دقیقه

فاکتور اصلی یک استارت‌آپ را باید توانایی آن برای رشد بدانیم.

استارت‌آپ در یک شرکت سنتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

استارت‌آپ کیوری‌سیتی از دل یک شرکت سنتی راه‌اندازی شد و در مسیر رشد است.

راه‌اندازی استارت‌آپ در کمتر از یک هفته

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۰/ ۹ دقیقه

راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با به‌کارگیری آنها می‌توان سرعت موفقیت در استارت‌آپ را به حداکثر رساند.

کاهش رتبه کسب‌وکار ایران در سطح جهانی

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۸ دقیقه

گزارش بانک جهانی از بررسی وضعیت شاخص «کسب‌وکار» نشان می‌دهد، ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا در سال ۲۰۱۷، در جایگاه ۱۲۰ قرار دارد.