نوشته های مرتبط: نقاط تماس واقعی و طرح تشویقی، ۲ اهرم قدرتمند در برندینگ
خندوانه، الگوی استارتآپها و کارآفرینان
سیر رشد این برنامه تلویزیونی دربرگیرنده نکات جالبی برای فعالان کسبوکارهای نوپا است.
ضرورت ایجاد نگاه آموزشی بلند مدت به استارتآپها
عباس آرگون: باید با یک نگاه آموزشی بلندمدت، بسترهای لازم برای فعالیت استارتآپها فراهم شود.
ویژگیهای نامناسب برای کار در استارتآپ
اگر چنین ویژگیهایی دارید هرگز برای یک استارتآپ کار نکنید.
کدام رئیسها بازنده هستند؟
برای جلوگیری از نابودی استارتآپ خود، این ۱۰ ویژگی را هرگز نداشته باشید.
استارتآپها به کمک دامداران میآیند
این فناوری با زنگولههای جیپیاسدار، خروج گاوها از محدوده چراگاه را به دامدار اطلاع میدهد.
سوپرمارکتها اینترنتی میشوند
برای موفقیت در سوپرمارکت آنلاین، باید کاری جدید و خدماتی متمایز ارائه کرد.
فقدان قوانین مشخص مانع رشد استارتآپها است
نوید ادریس:در شرایط اشباع کسبوکارهای سنتی، راهاندازی استارتآپ بهترین راه اشتغالزایی برای افراد بیکار است.
شش چالش مهم و همیشگی استارتآپ
اگر برای شروع مسیر کسبوکار، ملحق شدن به یک استارتآپ را انتخاب کردهاید، باید بدانید با چه چالشهایی قرار است روبهرو شوید.