نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش دوم)
چهار روش بازیابی سریع انرژی در محیط کار
وقتی در محل کار خود خسته میشوید یا حوصله کار ندارید، گاهی مشغول فعالیتهای غیرضروری میشوید؛ در حالیکه با راهکارهای این مطلب میتوانید بهسرعت انرژی کافی برای شروع مجدد کار را بهدست آورید.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، بهویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر میکنید؟
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.