نوشته های مرتبط: پاسخگویی به شکایتهای مشتریان، فرصت طلایی بهبود کسبوکار
چگونه روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم؟
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نمونه اولیه، استارتآپ شما را از شکست ناگهانی نجات میدهد
نمونههای اولیه، راهی سریع و ارزان برای بازخورد گرفتن از مشتریها هستند و استارتآپها میتوانند به کمک بازخورد مشتریها، موفقیت خود را تضمین کنند.
فروش مشاورهای، کسبوکار شما را دگرگون میکند
فروش مشاورهای میتواند تفاوت بسیار زیادی در کسبوکار و مشتریهای شما ایجاد کند.
استراتژیهایی که استارتآپ شما را توسعه میدهند
کلید اصلی توسعه یک استارتآپ، افزایش درآمد است. با انتخاب روشهای مناسب قیمتگذاری و جذب مشتری، راه پیشرفت کسبوکار خود را هموار کنید.
گوشه بازار خود را فراموش نکنید!
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اهمیت حل مشکلات مشتریان
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.
نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.