نوشته های مرتبط: قبل از پذیرفتن پیشنهاد شغلی، این سؤالها را از خودتان بپرسید
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
خودكشیهای رایج در ژاپن به دليل حجم كاری بالا
خودکشی در اثر حجم بالای کار در ژاپن، پدیدهای رایج است، تا آنجا که کلمه «کاروشی» در فرهنگ لغت ژاپنی برای آن در نظر گرفته شده است.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
۳۰ سوال در مصاحبه استخدامی که آنها را نمیدانید
در هر قسمت از این مطلب به سوالات خاص و گاها عجیبی که بنیانگذاران شناخته شده یا مسئولان استخدام سراسر دنیا، از افراد جویای کار میپرسند، میپردازیم.
تبدیل مدیر دفتر به یک قهرمان اداری
برای مدیریت کارآمد یک دفتر اداری، از چه روشها و ابزارهایی استفاده کنیم؟
چگونه فرهنگ سازمانی ایجاد کنیم؟
فرهنگ سازمانی واقعی، باید نتیجه تیمی باشد که تشکیل میدهید. همچنین، باید نتیجه ارزشهای واقعی باشد که شرکت شما را به جلو میبرند و زیربنای تصمیمات تجاری شما هستند.