نوشته های مرتبط: چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
خودشناسی، بهترین راه یافتن شغل ایدهآل
اگر واقعا به دنبال کاری هستید که از آن احساس رضایت کنید، باید اطلاعات دقیقی از خودتان به دست آورید تا بتوانید آن شغل را بیابید یا خلق کنید.
چرا افراد موفق، مغرور و متکبر هستند؟
احتمالا بسیار پیش آمده است که از مشاهده غرور افراد موفق و سرشناس دلگیر شده باشید؛ اما شاید آنها چارهای جز این رفتار نداشته باشند!
چگونه کارمندانی بانشاط داشته باشیم؟
میزان نشاط کارمندان، ارتباط مستقیم با عملکرد آنها دارد و در نهایت بر موفقیت سازمان اثرگذار است.
افراد گوشهوگیر و تنها، خلاقیت بیشتری دارند؟
بر اساس برخی تحقیقات، افراد باهوش وقتی ارتباطات اجتماعی محدودتری دارند، خوشحالتر هستند و در تنهایی، خلاقیت بیشتری از خود بروز میدهند.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.
چگونه تعارضهای میانفردی در سازمان را کاهش دهیم؟
مدیریت تعارض در سازمان، باید به کاهش تعارضهای عاطفی در همه سطوح و حفظ و بهبود مقداری تعارض لازم و کنترلشده کمک کند و وضعیت و نگرانیهای هر ۲ طرف تعارض را در نظر داشته باشد.
از تله خودمحوری در مدیریت کسبوکار رها شوید
خودمحوری یکی از اشتباهات بزرگ راهبری کسبوکار است که باعث میشود برآورده کردن خواستههای شخصی، به اهداف اصلی تیم ارجحیت پیدا کند.