نوشته های مرتبط: چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
«تفکر بیش از حد» را شکست دهید
نشانههای مشکل «تفکر بیش از حد» را بشناسید و با راهکارهای برطرف کردن آن آشنا شوید.
چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟
یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفهای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم.
اضطراب هنگام کار کردن خود را از بین ببرید
برای بسیاری از ما پیش آمده است که حین انجام فعالیتهای روزمره، همواره نگران موضوعی دیگر هستیم. این نگرانی بخشی از پردازش مغز را به صورت بیهوده به خود اختصاص میدهد.
چرا باهوش بودن، همیشه خوب نیست؟
باهوش بودن جذاب است؛ اما زندگی روزمره یک فرد فوقالعاده باهوش میتواند با چالشهای زیادی روبهرو شود.
با دوری از این رفتارها، بیشازپیش به موفقیت نزدیک شوید
گاهی پافشاری و اصرار بیش از حد روی برخی از عادات و رفتارها میتواند منجر به عدم موفقیت شود.
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.