نوشته های مرتبط: چگونه با یک رئیس آسیبرسان کنار بیاییم؟
مدیری کاریزماتیک برای کارمندان خود باشید
تابهحال از خود سوال کردهاید که استیو جابز، بیل گیتس و بسیاری از مدیران بزرگ و تاثیرگذار دیگر چه ویژگیهای مشترکی دارند؟ در این مطلب خواهید خواند.
اسیر کمالگرایی خود نشوید
اگر در کاری به کمال مطلوب نرسیم، لزوما به این معنی هم نیست که آن کار را ناقص یا در حد متوسط انجام دادهایم.
کار کردن در استارتآپی که بنیانگذار آن یک میلیونر بازنشسته است!
هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راهاندازی یک کسبوکار کوچک و سرگرمکردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارتآپ آنها، در کنار ایجاد فرصتها، گاهی اوقات چالشبرانگیز است.
عادتهایی که از شما یک کارمند موفق استارتآپی میسازند
جدا از ویژگیهای ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارتآپها شرایط ویژه خودش را دارد و هرکس نمیتواند یک کارمند موفق استارتآپی شود.
چگونه از کارمندان خود، با اخلاق حرفهای انتقاد کنیم؟
بازخورد و انتقاد، از عوامل رشد کسبوکار هستند؛ اما باید بهصورت صحیح بیان شوند تا بتوانند تاثیر خوبی روی طرف مقابل بگذارند و باعث پیشرفت شوند.
چهار روش بازیابی سریع انرژی در محیط کار
وقتی در محل کار خود خسته میشوید یا حوصله کار ندارید، گاهی مشغول فعالیتهای غیرضروری میشوید؛ در حالیکه با راهکارهای این مطلب میتوانید بهسرعت انرژی کافی برای شروع مجدد کار را بهدست آورید.
نیمه پر لیوان را ببینید
اگر شما در مواجه با مسائل زندگی، فقط نیمه خالی لیوان را میبینید و جوانب منفی هر اتفاق را بزرگ میکنید، با استفاده از راهکارهای این مطلب، خوشبینی را در زندگی خود تقویت کنید.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.