نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ کلید بهبود کسب‌وکار در مسیر مشتری‌مداری

فالوئرهایی که مشتری واقعی می‌شوند

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱۲ دقیقه

نظریه رایان هالیدی، نویسنده و استراتژیست مشهور در ارتباط با کاربرد ایمیل در بازاریابی

از الویت‌بندی مالی تا افزایش اعتبار

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

مصاحبه‌ای با مایکل داگلاس و ناتان همیلتون؛ تحلیل‌گران «مولتی فول» درباره کسب‌وکارهای نوپا و بدهی‌های اعتباری آن‌ها

اولین قدم‌های راه انداختن یک تجارت

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

قبل از شروع هر تجارتی، اگر اهداف و مسیر مشخصی نداشته باشید، نتیجه‌ای جز شکست در انتظار شما نخواهد بود. برنامه‌ریزی، اولین قدم شروع استارت‌آپ است.

پنج روش افزایش بهره‌وری در یک استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰/ ۹ دقیقه

توصیه‌های کاربردی برای مدیران تازه‌کاری که قصد شروع حرفه مدیریتی‌شان در استارت‌آپ‌ها را دارند.

تشخیص توصیه‌های نادرست در اداره کسب‌و‌کار

۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۰/ ۷ دقیقه

برای زمین نخوردن کسب‌وکارتان بد نیست که راهنمایی‌های اشتباه را تشخیص دهید.

سونامی پرکاری بر کارمندان

۱۳۹۶/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

وقتی کار شما به یک‌باره زیاد می‌شود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواست‌ها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟

کارآفرینان موفق هرگز از این پنج اصل چشم‌‌پوشی نمی‌کنند

۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۰/ ۱۲ دقیقه

یادداشتی از جنیفر اسپنسر درباره اصول اساسی کارآفرینان موفق دنیای کسب‌وکار

شناسایی هفت اشتباه مهلک در برخورد با مشتری

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

تجربه مشتری به چیزی شبیه نوشدارو برای کسب‌‌وکارها تبدیل شده است. این تجربه اگر خوب و مثبت باشد، ارزش ایجاد می‌کند، هزینه‌ها را می‌کاهد و هم رضایت مشتری و هم رضایت کارکنان را ارتقا می‌دهد.