نوشته های مرتبط: چگونه سیستم مدیریت شکایت مشتری، طراحی کنیم؟
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
۲۷ نکته طلایی در بازاریابی برترین کارآفرینان دنیا
برخی از کارآفرینان، مشاورههای بازاریابی را غیرضروری میدانند، در حالیکه اگر مشاورههای سودمند در این زمینه دریافت کنید، کسبوکار شما در مسیر توسعه روزافزون قرار میگیرد.
به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید
راهاندازی بخش پرسشهای متداول وبسایت، یکی از بهترین شیوههای پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسبوکار شما دارند.
اشتباهات مهم فروش در استارتآپها
پنج اشتباه رایج در فروش که کسبوکارهای نوپا باید از آنها بپرهیزند.
ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری
تحقیقات نشان داده است استفاده از تکنیکهای مدیریت ارتباط با مشتری، باعث میشود مشتریان شما ۳ برابر شوند.
چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسبوکار روشهای خاص خود را دارد.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.