نوشته های مرتبط: از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

مراحل ضروری در برندسازی کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آگاهی از دانش برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برندینگ، نقطه قوت کسب‌وکار شما

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

شناسایی اصول مهم در برندینگ

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۰/ ۵ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

برندینگ، ستون استوار هر استارت‌آپ

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌کند.

نقش جادویی کلمات در مدیریت بحران

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۵:۰۰/ ۲۱ دقیقه

به نظر شما انتقادپذیری در مدیریت به چه معنا است و باید چگونه با افراد منتقد برخورد کرد؟

نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۰/ ۲۷ دقیقه

ارزیابی برند، حوزه‌ای در برندسازی است که از ناسازگاری‌ها و اختلاف‌نظرها آسیب زیادی دیده است.