نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته‌ نجات استارت‌آپ‌ها؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارت‌آپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی می‌پردازیم.

به فکر مخاطبان پرسشگر خود باشید

۱۳۹۶/۰۴/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

راه‌اندازی بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت، یکی از بهترین شیوه‌های پاسخگویی به مشتریان و بازدیدکنندگانی است که سوالاتی درباره کسب‌وکار شما دارند.

باور به شکست ۹۰ درصد از استارت‌آپ‌ها، چقدر حقیقت دارد؟

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

اکثر استارت‌آپی‌ها می‌گویند ۹۰ درصد از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند، اما نتیجه پژوهش‌ها حاکی از حقیقتی دیگر است.

بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها حسابی داغ است.

روابط عمومی ضعیف‌، قاتل کسب‌وکارهای نوپا

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰/ ۵ دقیقه

اگر کسی استارت‌آپ شما را نشناسد، بهترین ایده‌های کسب‌و‌کار شما هیچ موفقیت مهمی نخواهند داشت.

چگونه سرمایه شروع استارت‌آپ را تامین کنیم؟

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۱۰ دقیقه

یک ایده استارت‌آپی هر چقدر هم که برحسب نیاز انتخاب شده باشد و مساله‌محور باشد، برای توسعه و راه‌اندازی به سرمایه نیاز دارد که البته مقدار مورد نیاز این سرمایه برای ایده‌های مختلف متفاوت است.

۳ استراتژی مالی که کسب‌وکارها را از شکست نجات می‌دهند

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

برای پیشگیری از شکست کسب‌وکار، لازم است استارت‌آپ‌ها میان جریان‌های مالی ورودی و خروجی، تعادل دقیقی برقرار کنند.

استارت‌آپ‌ها، تنها راهکار مهار نرخ بیکاری ایران

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

فاصله‌گرفتن از درآمد نفتی و استقبال از تکنولوژی و ابداع، نیازمند اعتماد به شرکت‌های داخلی، تغییر و تعدیل برخی قوانین، دسترسی راحت‌تر به اینترنت و تغییر نگرش جامعه است.