نوشته های مرتبط: اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

از برند چالشگر تا قهرمانی که ارزش برند را بالا می‌برد

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه‌ای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه‌ دهید

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه استارت‌آپ خود را به سرمایه‌گذار ارائه کنیم؟/ شناخت رقبا و بازاریابی

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۰/ ۶ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

نقش اساسی مدیر برند در کسب‌وکار‌ شما

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.