نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
با این روش زمانبندی متفاوت، بهرهوری خود را افزایش دهید
رویکرد «زمان بندی تقویم بر اساس صفر»، روشی است که بر اساس آن برای تکتک ساعتهای روز برنامهریزی می شود؛ بدین ترتیب هیچ زمان بیهودهای در طول روز باقی نمیماند.
با فواید شگفتانگیز ورزش آشنا شوید
ورزش کردن، از ابتلا به بسیاری از بیماریها جلوگیری میکند و عملکرد مغز را بهبود میدهد.
مدیریت زمان؛ از گذشته تا امروز
در این مطلب به تاریخچه مختصر مدیریت زمان پرداختهایم؛ مسئلهای که مهارتی بسیار مهم در زندگی شخصی و کاری است.
کدام شرایط شغلی، سلامت روان را تهدید میکنند؟
اگر شما یک کارمند هستید، باید به سلامت روانی خود اهمیت دهید و در صورتی که احساس کردید در خطر آسیب هستید، باید در پی اصلاح شرایط کاری خود برآیید.
چرا وجود جایگاه روابط عمومی در استارتآپها بسیار ضروری است؟
روابط عمومی نهتنها رابطه شما با بیرون سازمان را گسترش میدهد، بلکه روابط درون سازمانی را نیز بهبود میبخشد.
چگونه هوشمندانه کار کنیم؟
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند. کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
خودشناسی، بهترین راه یافتن شغل ایدهآل
اگر واقعا به دنبال کاری هستید که از آن احساس رضایت کنید، باید اطلاعات دقیقی از خودتان به دست آورید تا بتوانید آن شغل را بیابید یا خلق کنید.