نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفهای در محیط کار (بخش اول)
چرا کارهای مهم را به تعویق میاندازیم؟
اهمالکاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دستوپنجه نرم میکنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختنها را از منظر روانشناختی بررسی میکنیم.
چه شغلی برای شما مناسب است؟
معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که میتواند شغلی را برای شما ممتاز کند.
چگونه وجدان کاری اعضای تیم خود را افزایش دهیم؟
اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، بهویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر میکنید؟
حرکتهای ممنوع زبان بدن در محیط کار
استفاده غلط از زبان بدن میتواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.
چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟
برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.
در نارضایتی خوددار باشید
عصبانیت از محیط کار و رئیستان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازهای هستید؟ رعایت موارد گفتهشده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.
در کارمندی، به نیکی شهره خاص و عام شوید
در هر جایگاه شغلیای که هستید باید برای حفظ شغل و پیشرفتتان کارهایی انجام دهید. اگر با آنها آشنایی ندارید، ۲۰ روش زیر را بخوانید.