نوشته های مرتبط: پکیج رفتار حرفه‌ای در محیط کار (بخش اول)

چرا کارهای مهم را به تعویق می‌اندازیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

اهمال‌کاری یا به تعویق انداختن کارها مشکلی است که بسیاری با آن دست‌وپنجه نرم می­‌کنند. در این مطلب علت اصلی این به تعویق انداختن­‌ها را از منظر روانشناختی بررسی می‌کنیم.

چه شغلی برای شما مناسب است؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

معیارهای متفاوتی برای ارزیابی یک شغل وجود دارند؛ اما با توجه به یک نظرسنجی بزرگ در دانشگاه شیکاگو، تنها یک ویژگی خاص وجود دارد که می‌تواند شغلی را برای شما ممتاز کند.

چگونه وجدان کاری اعضای تیم‌ خود را افزایش دهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۰/ ۳۳ دقیقه

اکثر کارفرمایان از عدم وجود وجدان کاری، به‌ویژه در نسل جوان شکایت دارند. شما وجدان کاری را چگونه برای تیم خود تفسیر می‌کنید؟

حرکت‌های ممنوع زبان بدن در محیط کار

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۰/ ۱۱ دقیقه

استفاده غلط از زبان بدن می‌تواند به مانعی در برابر پیشرفت شغلی تبدیل شود.

چگونه در ۲ ثانیه قهرمان سخنرانی شویم؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۰/ ۶ دقیقه

برای موفقیت در برقراری ارتباط، روی ۲ ثانیه اول ارتباط خود تمرکز کنید.

در نارضایتی خوددار باشید

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۰۰/ ۵ دقیقه

عصبانیت از محیط کار و رئیس‌تان، شما را خسته کرده است؟ دیگر توان مقابله با ناملایمات را ندارید و به دنبال شغل تازه‌ای هستید؟ رعایت موارد گفته‌شده در این مطلب، به شما کمک خواهد کرد.

در کارمندی، به نیکی شهره خاص و عام شوید

۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۲۴ دقیقه

در هر جایگاه شغلی‌ای که هستید باید برای حفظ شغل و پیشرفت‌تان کارهایی انجام دهید. اگر با آن‌ها آشنایی ندارید، ۲۰ روش زیر را بخوانید.