نوشته های مرتبط: مدیریت کیفیت؛ پیش‌نیاز ضروری جلب رضایت مشتریان

استارت‌آپ‌هایی که به سلامتی شما اهمیت می‌دهند

۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

ورود استارت‌آپ‌ها به حوزه سلامت و بهداشت، موضوعی است که نظر سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند در پیشگیری از بیماری‌ها و پیگیری مراحل درمان، به افراد کمک کنند.

با فروش موفق، بقای کسب‌وکار خود را تضمین کنید

۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

اگر به تازگی کسب‌وکار خود را آغاز کرده‌‌اید و یا در مسیر کارآفرینی قرار دارید، لازم است اصول فروش را به خوبی یاد بگیرید.

خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید

۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۰/ ۵ دقیقه

یافتن راه‌حل برخی از چالش‌های کسب‌وکارتان، ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.

یک دست صدا ندارد

۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵/ ۸ دقیقه

کار تیمی در یک فضای رقابتی سالم، بهترین راهکار برای موفقیت یک سازمان است.

چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۰/ ۹ دقیقه

گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالش‌برانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور می‌کنیم.

چالش کارمندان ضعیف را چگونه مدیریت کنیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۰/ ۸ دقیقه

یکی از مشکلات اساسی مدیران، مدیریت کارمندان و مشکلات مربوط به کارایی آنان است؛ اما نکته‌ مهم این است که اخراج نیروها یا جذب نیروی کمکی، راه‌حل قطعی این مشکلات نیست.

چگونه کارمندانی راضی‌تر داشته باشیم؟

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

در این مطلب به بررسی گزارش منتشر‌شده در مجله معتبر اینک (inc)، که با نظرسنجی‌های خود میزان رضایت کارمندان از محیط کار آنها را ارزیابی می‌کند، می‌پردازیم.

۳ شیوه اثبات‌شده برای متقاعد کردن مشتریان

۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۴:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انسان‌ها دارای شخصیت‌های متفاوتی هستند. برای اینکه آنها را متقاعد کنید، بهتر است با هر فرد متناسب با خصوصیات شخصیتی او صحبت کنید.