نوشته های مرتبط: چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
چگونه کارکنان دورکار خود را مدیریت کنیم؟
استخدام کارکنان دورکار و مدیریت این افراد، به یکی از چالشهای مدیران تبدیل شده است.
نکاتی برای بهبود ارتباط مدیران با کارمندان
یک کارآفرین هوشمند، برای ایجاد رابطه بهتر با کارمندان خود، آنها را بهصورت دورهای به جلسات مهم دعوت میکند.
دولت برای استارتآپها زمان بخرد
گپوگفتی با محمدحسین رفعتنژاد که این روزها استارتآپ بزرگی را در حوزه املاک و مسکن راهاندازی کرده است.
مطبوعات، چارهای جز استفاده از فضاهای جدید ارتباطی ندارند
حسین انتظامی: برای تغییر فضای سنتی و سلیقهای، باید ابتدا از خودمان و نهادهای دولتی آغاز کنیم.
مدیران برتر چگونه به کارهای روزانه خود، رسیدگی میکنند؟
برای اینکه در حرفه خود موفق باشیم، میبایست قدرت مدیریت زمان و کارها را داشته باشیم. بر همین اساس شرکت فست با ۱۰ مدیرعامل برتر درخصوص چگونگی مدیریت انجام کارها گفتوگو کرده است.
آیا مالکین کسبوکار، همگی کارآفریناند؟
میان یک کارآفرین و یک مالک کسبوکار کوچک، تفاوتهایی وجود دارد.
ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
برای پیشرفت کسبوکار خود میتوانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.