نوشته های مرتبط: چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
شناخت اصول کار گروهی، سنگ بنای رفتار سازمانی حرفهای
گروه، از رایجترین الگوهای ساختار نیروی انسانی در هر سازمان است و بنابراین مطالعه گروه و تعریف کار گروهی، برای مطالعه رفتار سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است.
در سازمان خود، طوفان ذهنی برپا کنید!
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه کارمندان خود را هوشمندانه استخدام کنیم؟
در استخدام کارمندان علاوه بر رزومه و سوابق شغلی، باید به طرز تفکر افراد و شیوه رفتار آنها نیز توجه کنیم تا ارزیابی موفقتری داشته باشیم.
سه دلیل اصلی شکست کارآفرینان را بشناسید
بسیاری از کارآفرینان، موفقیت را با نشانههایی ظاهری از آن میشناسند؛ در حالی که معیار سنجش موفقیت واقعی خوشحالی، سلامتی و ثروت است.
استارتآپ خود را چابک کنید
ساختارهای پیچیده، مدلهای قدیمی کسبوکار و تصمیمگیریهای دیرهنگام، حتی اگر کارایی داشته باشند، سرعت پیشرفت استارتآپ شما را پایین میآورند.
عوامل موثر در افزایش رضایت شغلی بانوان
امروزه شرکتهای زیادی بر ایجاد محیط کار مناسب برای بانوان تمرکز میکنند و تلاش میکنند تا فرصتهای برابری برای آنان فراهم کنند.
پیوت چیست و چگونه استارتآپ را از شکست نجات میدهد؟
پیوت (Pivot)، زمانی است که یک استارتآپ جهت استراتژیهای خود را تغییر میدهد و سعی میکند خودش را از مسیر دیگری به موفقیت برساند.