نوشته های مرتبط: از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
نقش مهم محصولات جایگزین و شعار تبلیغاتی در توسعه برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
دو استارتآپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.
نگاهی بر برنامهریزی راهبردی و راهنمای طراحی برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تندیس کارزار رونمایی شد
امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمنماه) طی مراسمی از تندیس بزرگترین رقابت استارتآپی ایران رونمایی شد.
جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برندها در فروشگاهها
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نگاهی بر برندسازی شنیداری و سهم از کیف پول
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با افزایش سهم برند خود در ذهن مشتریان، در بازار ماندگار شوید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
قانون ۳۰/۷۰ ، وزنه تعادل انعطافپذیری و انسجام در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.