نوشته های مرتبط: از حفاظت از حقوق علائم برند تا نفوذ در بازار
در رویداد نوآیش اَکسل در اصفهان چه گذشت؟
نوآیش یکی از رویدادهای اصلی شتابدهنده اَکسِل جهت عبور استارتآپها از مرحله فنافزایی به مرحله فنآفرینی و دریافت سرمایه مرحله کاشت ایده است.
اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
برندهای صنعت فناوری، از دیگر صنایع موجود در دنیا پیشی گرفتهاند.
ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
برند شما، فقط نام شما را یادآوری نمیکند، بلکه ارزش شما را به دیگران نشان میدهد.
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.
رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
مختصری از فعالیت فروشگاههای آنلاین و سایتهای پربازدید کشورهای همسایه در قیاس با ایران
دورخیز استارتآپی نوکیا
شرکت نوکیا در تلاش است تا قدم به قدم جایگاه قدیمی خود را بهدست بیاورد.
بیانیه ماموریت کسبوکارهای نوپا
بایدها و نبایدها در تدوین بیانیه مأموریت استارتآپها