نوشته های مرتبط: نگاهی بر مدل فرصت، رشد ارگانیک و نقش بستهبندی در برندینگ
آشنایی با مفاهیم پیش از برندسازی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیرانبرند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپا شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیلکند.
نگاهی به ارزیابی برند و تاثیرات آن
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است.
کارآفرینی؛ از خلق یک ایده تا ارزشآفرینی در اقتصاد
آیا کشور ما یک کشور کارآفرین است؟ آیا اقتصاد کشور ما میتواند به کارآفرینی متکی باشد؟ آیا کارآفرینان ما موفق بودهاند؟!
مدیران موفق چگونه رفتار میکنند
چه صفاتی افراد موفق را از آنهایی که فقط رویای موفقیت دارند، متمایز میکند؟
راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام میدهند؟
به عنوان یک راهبر مهارت ارتباطی شما بر دیگران تاثیر میگذارد پس مطمئن شوید که این تاثیر مثبت است.
چگونه کودکان را با کارآفرینی آشنا کنیم؟
کودکان معمولا هیچ شناختی از کارآفرینی ندارند. آشنایی آنها با این موضوع از سنین کم، میتواند آنها را در آینده تبدیل به کارآفرینانی موفق کند.
مهارت حل مسئله چیست و چگونه آن را بهدست آوریم؟
مهارت حل مسئله، از مهارتهای لازم و حیاتی برای هر فعال کسبوکار، از کارمند گرفته تا کارآفرین و مدیر، است.
۱۰ برند مشهور که نام آنها به فعل تبدیل شده است
تبدیل نام برند به فعل، که در حوزه برندینگ از آن به (verbify) یاد میشود، نقش بسیار مهمی در به دستگرفتن رهبری بازار توسط این برندها بازی میکند.